Friday, February 20, 2009

Tak Ingin DIlahirkan...

Aku ingin mati...
Tak ingin hidup lagi...
Mengapa aku dilahirkan??
Aku tak memintanya!!
Tak pernah memintanya...
Aku rela tak pernah merasakan indahnya dunia
Aku rela!! Asal tak pernah dilahirkan
Tak perlu menyakiti dan disakiti...
Tak perlu melewati semuanya...
Tak perlu melakukan apapun...
Tak perlu ada orang yang bernama RICKY MARDIANSYAH!!
Atau, kenapa tak kau ciptakan aku sebagai ANJING
ANJING yang hanya mengenal kelaparan dan kawin
ANJING yang tak punya perasaan...
ANJING yang tak mengenal rasa sakit...
MENGAPA AKU DILAHIRKAN??? AKU TAK PERNAH MEMINTANYA!!!!

AKU INGIN MATI....!!!
ATAU KALAUPUN AKU TAK MATI...
AKU RELA JADI ORANG GILA...
AKU RELA...!!
TAK USAH INGAT APAPUN...
TAK MERASAKAN SAKIT HATI...
TAK HARUS MEMPERTANGGUNGJAWABKAN DOSA2...

No comments: